duminică, 24 octombrie 2021

Vacanta 2021 cu 3 copii....

 Hey hey hey......


Dacă vă întrebați ce nebunie poate face o mămică...... răspunsul e simplu : sa plece cu 3 copii la drum lung. In vacanță.🤭🤭

Anul 2021 a fost un an al vacanțele ratate. Cum planificam 1 ...se îmbolnăveau copiii. Mai programam alta ...hop alta boală. Si tot asa. De vreo 3 ori.


Deja printre prieteni era si o glumă "iar ati răcit? Voiati cumva sa plecati in vacanță?". 

Tocmai de aceea  aveam o teama imensa de plecarea de azi. Nu am vrut sa mai planific nimic. Bagajele le-am facut undeva la 11:30 dimineața si la 12.15 am plecat.

Ne-am inarmat cu răbdare si curaj....si la drum cu noi!!!

Aaaa...si cu acadele prevomit si niste plasturi antivoma...ca deh...sa nu fie probleme. N-au fost !! Pfiu....

Dupa un popas de poze si mâncare....si 5 ore de condus (nu eu,sotul)....am ajuns. Undeva in mijlocul naturii,aer curat,gazde primitoare,mâncare buna.....


E prima zi.....nu fac planuri ....sper să fie bine!


Copiii...extrem de încântați.....au papat bine, dar nu au prea avut timp sa se bucure de aerul curat. Am ajuns târziu....dar mâine cred ca vor sta pe afara toata ziua.

Asa ca de început, pot spune doar atât:


Parte buna: aer curat, oameni faini, mancare buna, curățenie, liniște.

Parte mai puțin buna: drumul cam nasol (câțiva km mergi pe un drum de țară :pământ,noroi)  si pentru copii nu a fost tocmai plăcut; departe de super market sau orice alt magazin , departe de puncte turistice...

Dar,repet,e prima zi....speram sa fie bine!!


Aaa...sa nu uit. 

Suntem la Bran!!

Hai,va las....ne auzim maine la partea a2a din blogul de călătorie!


Ta ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Colegi............sunt alaturi de voi !

Scriu acest articol extrem de manioasa, scarbita si furioasa. Cum e posibil ca noi,cadrele didactice, sa fim umilite in asemenea hal? CUM? D...