vineri, 29 octombrie 2021

Veste buna !!!

 De cand am descoperit meniurile KFC ....am avut un singur regret: ca nu ma pot bucura si eu de crispy asa cum o face sotul meu. Dintr-un singur motiv: erau prea picante. 

Atat eu cat si baietii nostri....preferam sa mergem la concurenta....pentru ca mancam nepicant. Dar....toate acestea au luat sfarsit o data cu minunata idee a celor de la kfc de a aduce pe piata Strips nepicanti. De atunci.....in fiecare weekend....ghiciti cine papa la KFC?





hehehe....noi,bineinteles !!!



Gust minunat.....pret bun......ce sa mai?...Nota 10 din 10 cum ar zice fiimiu ăl mare :))))



hai ,va las, Ma duc sa pap !


Ne vedem la KFC !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Colegi............sunt alaturi de voi !

Scriu acest articol extrem de manioasa, scarbita si furioasa. Cum e posibil ca noi,cadrele didactice, sa fim umilite in asemenea hal? CUM? D...